Oplossingen

Veiligheid en boekhouding

in
Bent u geïnteresseerd? Neem contact met ons op!

107 Rue Colonel Bourg , 1140 Bruxelles
Tél : +32 2 370 28 28 - Fax : +32 2 376 75 58
Horaires d'ouverture :

Maandag tot en met vrijdag 08:30–19:30

107 Rue Colonel Bourg , 1140 Bruxelles
Telefoon : +32 2 370 28 28 - Fax : +32 2 376 75 58
Openingstijden :

Maandag tot en met vrijdag 08:30–19:30

XeroBoutique Bruxelles

    The Cube Print : Bedienen, beveiligen, aanpassen
    en optimaliseer uw printdiensten !

    ROS Groep biedt in samenwerking met NewSoft IT, een referentie op de markt, de Cube oplossing voor het controleren van het drukwerk, het beschermen van uw gevoelige gegevens en het verlagen van uw printkosten.

    Gamma Cube Print by NewSoft IT

    Pack van de Cube Print-oplossing by NewSoft IT

    SafeQ-oplossing

    Een gebruiksvriendelijk platform met alle afdrukmogelijkheden en toegang tot de multifunctionele (multi-brand) tools die bedrijven nodig hebben, inclusief het naleven van de GDPR-standaard.

    Een gebundelde en complete oplossing:

    • Eén kubus gegarandeerd over de gehele looptijd van het contract,
    • De oplossing wordt gebruiksklaar geleverd en op afstand geïnstalleerd met zijn licenties,
    • Eén gecentraliseerde afdrukwachtrij wordt gemaakt om “slim afdrukken” mogelijk te maken,
    • Ondersteuning met een responstijd binnen 4 uur (hotline beschikbaar van 9u tot 17u30 van maandag tot vrijdag),
    • Wordt geleverd met badgelezers met meerdere frequenties (95% compatibel met badges).

    Gamma Cube Print by NewSoft IT

    Gamma Cube Print by NewSoft IT

    De Cube Print-serie is compatibel met alle Xerox ConnectKey-producten.

    Gamma Cube Print by NewSoft IT
    Cube print

    Cube-grootte B15 cm x l15cm x H5 cm

    Gamma Cube Print by NewSoft IT
    Badgelezer

    2 CUBE PRINT beschikbaar

    2 CUBE PRINT beschikbaar

    2 CUBE PRINT beschikbaar

    groupe-ros-icone-cube-print-nl
    De kubusafdruk (3 functies

    Beveiligd afdrukken + verificatie

    Slim printen

    Activiteitenrapporten

    groupe-ros-icone-cube-print-avancee-nl
    Advanced Cube Print (5 functies)

    Beveiligd afdrukken + verificatie

    Slim printen

    Activiteitenrapporten

    Afdrukregels en quotabeheer

    Afdrukken vanaf een mobiele telefoon

    Optie :

    Voor klanten die geen badges hebben, biedt NewSoft IT optionele MIFARE badges.

    Overzicht van functies

    The Cube Print

    3 FUNCTIES

    1. Beveiligd afdrukken via verificatie

    Alleen gebruikers die zijn geverifieerd met een badge hebben toegang tot de functionaliteit van het apparaat.

    Ondersteunt bestaande identificatiebadges om de verificatie van werknemers te vergemakkelijken.

    2. Slim printen

    Dankzij de gecentraliseerde afdrukwachtrij kan de gebruiker al zijn afdrukken veilig ophalen op het apparaat van zijn keuze.

    3. Activiteitenrapporten

    Accounting voor afdruk-, kopieer- en scanbewerkingen voor het uitgeven van gedetailleerde rapporten (vooraf gedefinieerd of aangepast)

    The Cube Print advanced

    5 FUNCTIES

    Cube Print

    Beveiligd afdrukken via verificatie

    Slim printen

    Activiteitenrapporten

    groupe-ros-plus-nl
    4. Afdrukregels en quotabeheer

    Beheert centraal de rechten en de hoeveelheid drukwerk per gebruiker, groep of dienst…
    Voorbeeld van regels en quota :
    – de “Outlook-regel” dwingt het printen van e-mails in zwart-wit en/of automatisch dubbelzijdig af
    – Beperkt één gebruiker tot 100 afdrukken per dag

    5. Afdrukken vanaf een mobiele telefoon

    Hiermee kunt u veilig afdrukken vanaf internet of een mobiel apparaat (smartphone, iPad, laptop, enz.) zonder extra printerbesturing of software.

    Voordelen van Cube Print door NewSoft IT

    Economisch

    Optimaliseer de afdrukomgeving: Uitgebreide rapporten helpen u uw kosten met 30% te verlagen.
    Onnodig afdrukken voorkomen: Met de automatische bedieningselementen kunt u het afdrukvolume verminderen.
    Een economisch afdrukmodel opleggen: Gebruik afdrukregels om de kenmerken van uw documenten te controleren.

    Verhoogde veiligheid

    Documenten beveiligen: Gebruikers moeten zich verifiëren voor elke actie. De afwezigheid van afgedrukte documenten in de uitvoerlade garandeert de vertrouwelijkheid en veiligheid van de informatie.
    Toegangsrechten beheren: Stel afdruk-, kopieer- en scanrechten in op basis van gebruikers.
    Volg alle bewerkingen: Dankzij de opgeslagen bewerkingen kunt u rapporten en analyses maken.

    Efficiënt

    Gebruikersherkenning: De gebruiker hoeft zijn e-mailadres niet langer in te voeren tijdens het scannen naar e-mail. Favoriete opdrachten of opdrachten voor opnieuw afdrukken kunnen worden opgeslagen.
    Smart Print (Print Roaming): Documenten kunnen door gebruikers worden afgedrukt op elk apparaat dat is aangesloten op de SafeQ-oplossing.
    Mobiel printen: Gebruikers kunnen de meest voorkomende formaten (Word, PDF, etc.) printen vanaf hun smartphone.
    Het intuïtieve en aanpasbare Online Administration Dashboard biedt een gecentraliseerd overzicht van de volledige afdrukinfrastructuur.

    Ecologisch

    Verminder uw verbruik van papier, toner en elektriciteit.
    Volg welk impact dit heeft op het milieu : Maak groene rapporten die de besparingen laten zien die u maakt.
    Statistieken: Genereer statistieken over de besparingen in de loop van het jaar.

    Financier uw project